home servicii structura programului galerie foto contact

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
   
    3,6-5 ani
  Devenim autonomi
  si comunicativi
  6-8 ani
  Devenim creativi
  si sociabili
  9-11 ani
  Devenim spontani
  si adaptati
  11-13 ani
  Devenim echilibrati
  si asertivi
 
 
 
   
   
   
   
 
Grupa  4 – 6 ani  “Devenim sociabili si descurcareti”
 
Grupa 13 – 15 ani “Devenim comunicativi   si echilibrati emotional”
 
Grupa 7-9ani - “Devenim responsabili si inteligenti emotional\"
 
Grupa 10-12 ani - Devenim asertivi si eficienti in ceea ce intreprindem
 
   
 
   
   
   
   
 
40 lei/sedinta ( prima
sedinta este de 20 de lei)
 
300 lei/ abonament
10 sedinte
 
550 lei/ abonament
20 de sedinte
   
 
 
  Grupa  4 – 6 ani  “Devenim sociabili si descurcareti”
 
 
 
Activitatea motorie e pe primul plan, copilul la aceasta varsta este mai inainte de orice un “neastamparat”, pe care oboseala nu il ajunge, dedicat bucuriei de a simti ca traieste si ca se misca. Activitatile propuse de noi stimuleaza copiii intr-un mod constructiv, canalizandu-le energia in scopul dezvoltarii emotionale si cognitive.

 Se doreste si se asteapta de la un copil de 3-5 ani ca acesta  sa capete niste deprinderi independente. De exemplu, sa se imbrace singur dimineata sau sa-si gaseasca singur jocuri care sa-i tina mintea activa. Totusi, sunt copii carora le este greu sa se desprinda de cuibul parintesc. Sentimentul de apartenenta la grupul suportiv de dezvoltare personala, ii creste capacitatea de a relationa independent si ii ofera posibilitatea de a isi explora capacitatile si de a isi cunoaste sinele propriu.

In jurul acestei varste, copilul se recunoaste pe sine ca avand un eu fizic distinct de mediu. Astfel, el devine constient de corpul lui prin experiente directe cu lumea, spre exemplu se loveste de masa cu cotul si in acest mod il recunoaste ca o parte a corpului sau. Asadar, copiii descopera intamplator aspecte ale sale ce tin de propriul trup, insa noi avem grija sa il implicam in activitati specifice care il ajuta sa isi formeze o imagine corporala corecta.

 

1.Dezvoltarea increderii de sine!

DE CE? Increderea de sine te face sa poti conta pe tine pentru a te confrunta cu situatiile noi,ceea ce favorizeaza capacitatea de a-ti asuma riscuri cu o anume siguranta si de a rezista la esecuri.

 

 

-Dezvoltarea cunoasterii de sine

-Dezvoltarea eului corporal

-Dezvoltarea imaginii de sine

-Dezvoltarea identitatii de sine

-Dezvoltarea stimei de sine

-Dezvoltarea comportamentelor asertive

 

2.Dezvoltarea abilitatilor de relationare sociala

DE CE? Faciliteaza interactiunile pozitive cu ceilalti copii si adulti,in asa fel incat sa permita atingerea propriilor scopuri si in acelasi timp respectarea nevoilor celorlalti.

 

-Dezvoltarea capacitatii de integrare in colectiv

-Invatarea tehnicilor de comunicare eficienta cu celalalt

-Initierea interactiunilor pozitive cu ceilalti

-Sporirea cooperarii cu celalalt si incurajarea spiritului de echipa

-Dezvoltarea comportamentelor prosociale:generozitate,oferirea ajutorului,asteptarea randului,utilizarea formulelor politicoase,toleranta

-Dezvoltarea capacitatii de respectare a regulilor

-Cresterea abilitatii de implicare in sarcina colectiva

-Dezvoltarea comunicarii non-verbale

-Raportarea comportamentului propriu la cerintele grupului

-Exersarea conduitelor de rol si de socializare

 

3.Dezvoltarea inteligentei emotionale

DE CE? Avand un mai bun control pe viata lor emotionala , copiii vor reusi sa stabileasca si sa mentina relatii adecvate.

           In schimb, copiii care traiesc deseori sentimente de frustrare,nu isi pot controla starile emotionale si se framanta,se ingrijoreaza,se deprima si nu reusesc sa comunice eficient,sa recunoasca si sa interpreteze corect emotiile proprii si ale celorlalti.

 

-Dezvoltarea abilitatii de a intelege emotiile proprii , de a le versalizasi si plasa intr-un context adecvat

-Facilitarea exprimarii emotionale

-Dezvoltarea abilitatii de a interpreta adecvat emotiile celorlalti

-Dezvoltarea capacitatii de a reactiona adecvat la propriile emotii si ale celorlalti

-Dezvoltarea abilitatii de a gestiona propriile emotii in vederea dezvoltarii intelectuale,emotionale si atingerii starii de bine

 

4.Dezvoltarea spontaneitatii ,eliberarea imaginatiei si descoperirea potentialului creativ

DE CE? Creativitatea nu se refera doar la arta.Este vorba de idei - idei care uneori pot fi transformate in extraordinare picturi,poezii dar care pot duce si la descoperiri stintifice si produse ingenioase, solutii nedescoperite anterior la probleme complexe.Intr-un cuvant - PROGRES

 

-Antrenarea potentialului creativ prin modalitati expresiv-creative

-Formarea si exprimarea propriilor explicatii si teorii

-Gasirea unor solutii originale la problemele propuse

-Dezvoltarea strategiilor cognitive si comportamentale de a face fata situatiilor

-Dezvoltarea capacitatii de adaptare eficiente in diferite contexte dificile.

 

5.Dezvoltarea capacitatilor cognitive

DE CE ? Deoarece constituie baza activitatii de formare - dezvoltare a personalitatii , necesare pentru adaptarea rationala la realitatea obiectiva

 

-Dezvoltarea perceptiei vizuale

-Dezvoltarea atentiei

-Dezvoltarea limbajului

 


 
     
  Galerie foto » Grupa  4 – 6 ani  “Devenim sociabili si descurcareti”  
     
 

 
     
     
     
  Despre noi Galerie
  Servicii Contact
  Structura programului
     
Alege NET Rom Business pentru succesul afacerii tale!
Copyright © 2011 Genius Kids. Toate drepturile rezervate