home servicii structura programului galerie foto contact

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
   
    3,6-5 ani
  Devenim autonomi
  si comunicativi
  6-8 ani
  Devenim creativi
  si sociabili
  9-11 ani
  Devenim spontani
  si adaptati
  11-13 ani
  Devenim echilibrati
  si asertivi
 
 
 
   
   
   
   
 
Grupa  4 – 6 ani  “Devenim sociabili si descurcareti”
 
Grupa 13 – 15 ani “Devenim comunicativi   si echilibrati emotional”
 
Grupa 7-9ani - “Devenim responsabili si inteligenti emotional\"
 
Grupa 10-12 ani - Devenim asertivi si eficienti in ceea ce intreprindem
 
   
 
   
   
   
   
 
40 lei/sedinta ( prima
sedinta este de 20 de lei)
 
300 lei/ abonament
10 sedinte
 
550 lei/ abonament
20 de sedinte
   
 
 
  Grupa 7-9ani - “Devenim responsabili si inteligenti emotional"
 
 
 

Odata cu intrarea copilului la scoala, acesta este nevoit sa se adapteze activitatilor sistemice de durata, cerintelor si exigentelor progresive si diversitatii de sarcini care se impun, fapt ce genereaza schimbari semnificative asupra personalitatii sale. In acest context, cu ajutorul tehnicilor propuse de echipa noastra, copilul va dobandi abilitatile necesare pentru a face fata in mod constructiv situatiilor dificile si sarcinilor multiple care il solicita in viata de zi cu zi.

Interactiunea cu persoanele de aceeasi varsta reprezinta un factor semnificativ pentru dezvoltarea sa psihica. Perceperea reciproca, cooperarea, dialogul, diferentierea de celalalt, compararea cu altul, competitia, sunt mecanisme de modelare si perfectionare discrete si continue ale personalitatii si ale tuturor structurilor psiho-comportamentale. Prin intermediul intalnirilor noastre de grup, relatia copilului cu egalii adanceste sociabilitatea, dezvolta copilului noi aptitudini cum ar fi dobandirea de abilitati de comunicare, dezvoltarea capacitatii de autoafirmare, de colaborare si nu in ultimul rand, ii confera acestuia sentimentul apartenentei la un grup cald, prietenos si plin de buna-dispozitie in care sa se simta acceptat, valorizat si confirmat.

In ceea ce priveste conduita morala, aceasta evolueaza in sensul unui respect natural, astfel copilul ajungand sa inteleaga ca o regula, o norma este produsul intelegerii dintre oameni si ca ea poate fi modificata daca toti sunt de acord. Insa, ca un impuls de aparare impotriva unor cerinte care nu ii convin si care se exercita asupra lor cu severitate, acestia invata sa ocoleasca o sarcina sau o activitate mai dificila prin diverse modalitati evitante. Pentru a preintampina abaterile de acest gen, echipa noastra prin intermediul activitatilor de grup si prin dramaterapie, isi propune sa simuleze situatiile dificile de acest gen, scopul final fiind ca acestia sa dezvolte modalitati corecte si adaptative de a face fata contextelor problematice sau presante pentru ei si de a accepta regulile prestabilitate intr-o maniera reponsabila si adaptativa, care ii va ajuta sa gaseasca multiple solutii si beneficii pentru orice tip de experienta.


1.Dezvoltarea increderii de sine!

DE CE? Increderea de sine te face sa poti conta pe tine pentru a te confrunta cu situatiile noi,ceea ce favorizeaza capacitatea de a-ti asuma riscuri cu o anume siguranta si de a rezista la esecuri.

 

 

-Dezvoltarea cunoasterii de sine

-Dezvoltarea eului corporal

-Dezvoltarea imaginii de sine

-Dezvoltarea identitatii de sine

-Dezvoltarea stimei de sine

-Dezvoltarea comportamentelor asertive

 

2.Dezvoltarea abilitatilor de relationare sociala

DE CE? Faciliteaza interactiunile pozitive cu ceilalti copii si adulti,in asa fel incat sa permita atingerea propriilor scopuri si in acelasi timp respectarea nevoilor celorlalti.

 

-Dezvoltarea capacitatii de integrare in colectiv

-Invatarea tehnicilor de comunicare eficienta cu celalalt

-Initierea interactiunilor pozitive cu ceilalti

-Sporirea cooperarii cu celalalt si incurajarea spiritului de echipa

-Dezvoltarea comportamentelor prosociale:generozitate,oferirea ajutorului,asteptarea randului,utilizarea formulelor politicoase,toleranta

-Dezvoltarea capacitatii de respectare a regulilor

-Cresterea abilitatii de implicare in sarcina colectiva

-Dezvoltarea comunicarii non-verbale

-Raportarea comportamentului propriu la cerintele grupului

-Exersarea conduitelor de rol si de socializare

-Exersarea discursului in public si dezvoltarea tehnicilor de negociere

 

3.Dezvoltarea inteligentei emotionale

DE CE? Avand un mai bun control pe viata lor emotionala , copiii vor reusi sa stabileasca si sa mentina relatii adecvate.

           In schimb, copiii care traiesc deseori sentimente de frustrare,nu isi pot controla starile emotionale si se framanta,se ingrijoreaza,se deprima si nu reusesc sa comunice eficient,sa recunoasca si sa interpreteze corect emotiile proprii si ale celorlalti.

 

-Dezvoltarea abilitatii de a intelege emotiile proprii , de a le versalizasi si plasa intr-un context adecvat

-Facilitarea exprimarii emotionale

-Dezvoltarea abilitatii de a interpreta adecvat emotiile celorlalti

-Dezvoltarea capacitatii de a reactiona adecvat la propriile emotii si ale celorlalti

-Dezvoltarea abilitatii de a gestiona propriile emotii in vederea dezvoltarii intelectuale,emotionale si atingerii starii de bine

 

4.Dezvoltarea spontaneitatii ,eliberarea imaginatiei si descoperirea potentialului creativ

DE CE? Creativitatea nu se refera doar la arta.Este vorba de idei - idei care uneori pot fi transformate in extraordinare picturi,poezii dar care pot duce si la descoperiri stintifice si produse ingenioase, solutii nedescoperite anterior la probleme complexe.Intr-un cuvant - PROGRES

 

-Antrenarea potentialului creativ prin modalitati expresiv-creative

-Formarea si exprimarea propriilor explicatii si teorii

-Gasirea unor solutii originale la problemele propuse

-Dezvoltarea strategiilor cognitive si comportamentale de a face fata situatiilor

-Dezvoltarea capacitatii de adaptare eficiente in diferite contexte dificile.

 

5.Dezvoltarea capacitatilor cognitive

DE CE ? Deoarece constituie baza activitatii de formare - dezvoltare a personalitatii , necesare pentru adaptarea rationala la realitatea obiectiva

 

-Dezvoltarea perceptiei vizuale

-Dezvoltarea atentiei

-Dezvoltarea memoriei

-Dezvoltarea limbajului

-Dezvoltarea gandirii analitice

-Dezvoltarea gandirii anticipative

-Dezvoltarea gandirii intuitive

-Dezvoltarea spiritului de observatie

 

6.Dezvoltarea relatiilor cu familia

DE CE? Pentru a dezvolta relatii mai armonioase cu membrii familiei.

 

-Constientizarea modului prin care membrii familiei influenteaza dezvoltarea personalitatii lor

-Dezvoltarea unei mai bune comunicari cu familia

 

 
     
  Galerie foto » Grupa 7-9ani - “Devenim responsabili si inteligenti emotional"  
     
 

 
     
     
     
  Despre noi Galerie
  Servicii Contact
  Structura programului
     
Alege NET Rom Business pentru succesul afacerii tale!
Copyright © 2011 Genius Kids. Toate drepturile rezervate